מקרי שימוש של NAGIX: כיצד פתרונות הנגישות למסמכים של Consist אפשרו לחברת השקעות מובילה להפוך ביעילות ובקלות מסמכי לקוחות, פרוטוקולים, דוחות לבורסה ועוד לנגישים
Picture of אופיר גרינר

אופיר גרינר

מנהל חטיבת PB Digital

מקרי שימוש של NAGIX: כיצד פתרונות הנגישות למסמכים של Consist אפשרו לחברת השקעות מובילה להפוך ביעילות ובקלות מסמכי לקוחות, פרוטוקולים, דוחות לבורסה ועוד לנגישים

כדי לספק ללקוחות עם לקויות ראייה מסמכים נגישים בלחיצת כפתור, בהתאם לדרישות החוק ועקרון השילוב בנגישות, חברת השקעות מובילה בישראל העריכה מספר פתרונות לנגישות מסמכים. לאחר תהליך מקיף, הם בחרו בפתרון של Consist.

שאלנו את מנהל הפרויקט לספר לנו על התהליך וכיצד הפתרונות של Consist מאפשרים כיום לארגון לאוטומט את נגישות כמות עצומה של מסמכים לטובת הלקוחות עם לקויות ראייה.

האם תוכל לתאר בקצרה כיצד הגעתם לפתרונות הנגישות של Consist – NAGIX ו-PB DIGITAL?

בעבר, העברנו את כל המסמכים לנגישות ידנית באמצעות חברות חיצוניות, תהליך די מסורבל. בהתחשב בכך שחברת השקעות גדולה כשלנו מחזיקה במסמכים רבים הדורשים נגישות – דוחות למשקיעים וחברי קרנות השתלמות ופנסיה, דוחות לציבור בבורסה, פרוטוקולים ועוד – הבנו כי אנו זקוקים למערכת שתאפשר לנו להפוך את כל המסמכים והטפסים לנגישים בצורה יעילה ואוטומטית. הדבר נדרש לא רק כדי לעמוד בדרישות הרגולטוריות ובעקרון ההכללה בנגישות, אלא בעיקר כדי לספק ללקוחות עם מוגבלות ראייה חוויית שירות מתקדמת, יעילה ומכבדת.

לאחר הערכת מספר פתרונות, החלטנו ללכת על פתרונות הנגישות של Consist – NAGIX / PB DIGITAL – בזכות טכנולוגיית הנגישות האוטומטית של המסמכים ומערכת היישום והתמיכה של Consist, הכוללת מיישמים, מפתחים, תמיכה ומנהלי פרויקטים. זהו חבילה מקיפה של יישום ותמיכה – יתרון משמעותי שהתברר כהכרחי.

איך מתבצע תהליך הנגישות למסמכים לאחר יישום המערכות?

היתרון של טכנולוגיית נגישות המסמכים שבחרנו משתקף ביעילות שבה המערכת מאפשרת יצירת תבניות אב לכל סוגי המסמכים בארגון הדורשים נגישות. לאחר שמיישם הנגישות יוצר תבנית למסמך – כגון דוח לחבר או דוח לבורסה – השרת של המערכת שומר את התבנית. כאשר אדם עם לקות ראייה מבקש גרסה נגישה של כל מסמך, הוא פשוט לוחץ על כפתור במקלדת, והמערכת מייצרת מיד קובץ PDF נגיש שניתן להאזין לו באמצעות טכנולוגיות סיוע/תוכנות הקראה.

אז עכשיו אתם מעסיקים מיישמי נגישות שיוצרים את התבניות?

בהחלט. לאחר יישום המערכת בארגון שלנו וקבלת הדרכה מהירה מצוות קונסיסט על השימוש בה, מיישמי המערכת שלנו יכולים לספק פתרון לכל סוג מסמך הדורש נגישות, גם כאשר מדובר במסמכים מורכבים המכילים טבלאות, טבלאות מקוננות, גרפים, והרבה סוגי מסמכים נוספים.

אפשר לספר לנו קצת על העבודה עם צוות קונסיסט?

העבודה עם צוות קונסיסט הייתה יעילה מאוד, שירותית וידידותית בצורה יוצאת דופן. על כל בקשה שהגשנו – הדרכה, תמיכה, מענה לשאלות וכו’ – קיבלנו תגובות מהירות ויעילות. בכל פעם שהיינו זקוקים לעזרה והכוונה, מצאנו שותף שמוכן לעשות הכול כדי שההליך יעבוד בצורה הטובה ביותר. זה מחזיר אותנו למה שציינתי קודם, לגבי אחת הסיבות שבגללן בחרנו בפתרון של קונסיסט – השירות, התמיכה וההכוונה, לצד הטכנולוגיה, מספקים פתרון מושלם.

תהליך ההדרכה הכולל למיישמים שלנו על הפעלת המערכת היה מצוין, והידע והניסיון של קונסיסט בנגישות מסמכים תרמו רבות לנו. כתוצאה מכך, תהליך הלמידה היה מהיר מאוד, והופתעתי אישית מהמהירות והיעילות שבהם צוות היישום הפנימי שלנו הבין את מושג נגישות המסמכים – אפילו את המסמכים המורכבים ביותר. זו הנאה גדולה לעבוד כך!

דילוג לתוכן