להנגשת מסמכי הארגון, התקשרו ללא התחייבות לטל'-077-2319074

FAQ

  • מסמך מונגש מאפשר לבעלי מוגבלות ראייה להאזין לתוכנו באמצעות תוכנת הקראה.
  • אפשר לעשות זאת בפורמט PDF וב-HTML.
  • בשתי התצורות המערכת יוצרת “עץ הנגשה”.
  • תוכנות הקראת מסמכים קוראות את העץ בהתאם לסדר שנקבע ע"י יוצר המסמך.
  • היתרון בפתרון ההנגשה של מערכת PB Digital מתבטא בכך שהמסמכים המונגשים שהיא מייצרת מונגשים בטכנולוגיה רפטטיבית.בשיטה טכנולוגית זו, המערכת מייצרת תבניות אב לכל מסמכי הארגון, ואדם בעל מוגבלות יכול לייצר עבור עצמו, בלחיצת כפתור, גרסה מונגשת של כל מסמך בו הוא מעוניין.
  •  התהליך מורכב משני שלבים: שלב מקדים, באמצעות ה-Designer של המערכת, שבו  מייצרת המערכת תבניות אב עבור כל סוגי הטפסים והמסמכים הקיימים בו. התבניות מכילות את כלל האובייקטים במסמך – כותרות,  מלל חופשי, טבלאות, תמונות ועוד. בשלב השני, מנוע ההנגשה מאפשר ללקוחות בעלי מוגבלות ראייה לייצר עבור עצמם, בלחיצת כפתור ובאופן מיידי, גרסה מונגשת של כל מסמך.
  • מערכת הנגשת המסמכים NAGIX מנגישה כיום את המסמכים של מרבית הבנקים הגדולים בישראל וכן של ארגונים מובילים נוספים.
  • NAGIX מבוססת על הטכנולוגיה של מערכת PB Digital מבית קונסיסט, המיושמת אצל למעלה מ-300 ארגונים מובילים בישראל, אירופה וארה"ב. המערכות מהוות את הדור הבא של מערכות לניהול תקשורת עם לקוחות ולעיצוב, הפקה והפצה של מסמכים וטפסים – דיגיטלים, מונגשים ומודפסים.
  • PB Digital מטפלת בהפקה ובעיבוד של מיליוני מסמכים מדי יום, דבר המעיד על עוצמתה ואמינותה.
  • NAGIX ו-PB Digital מתפתחות ומתרחבות באמצעות צוות פיתוח In-House בקונסיסט, ומגיעות עם Designer בלעדי וייחודי אשר פותח על-ידי החברה ומאפשר למשתמשים גמישות מירבית בהוספת רכיבים עיצוביים בקלות ובמהירות למסמכי הארגון ב- Drag & Drop.
  • NAGIX מיושמת על-ידי קונסיסט, חברת היי-טק הפועלת בישראל מזה כ-30 שנה. לקונסיסט ניסיון רב-שנים בהטמעה, יישום ותמיכה של מערכות תוכנה אצל הארגונים המובילים במשק והחברה מספקת שירותי פיתוח, יישום ותמיכה של מגוון מוצרי תוכנה שונים ליותר מ-1400 לקוחות ב-EMEA, כולל הארגונים המובילים והגדולים בישראל.
  • צוות NAGIX בקונסיסט כולל עשרות מיישמים, מפתחים ואנשי תמיכה ברמות 1st & 2nd, המספקים ללקוחות המערכת מענה אישי, מהיר ומקצועי לכל צורך ואתגר. 
  • קונסיסט צברה ניסיון רב באפיון, פיתוח, ביצוע ואינטגרציה של פתרונות מקיפים לטרנספורמציה דיגיטלית בארגונים גדולים, כולל מערכות לניהול השירות בארגון, מערכת לתקשורת דיגיטלית עם  לקוחות ומשתמשים פנים-ארגוניים, פלטפורמה לניהול תקשורת אומניצ'אנל, התממשקות בין מוצרי התוכנה למערכות הליבה של הארגון ועוד. הניסיון והיכולות הרב-מערכתיות של קונסיסט מאפשרות לחברה ללוות ארגונים בהטמעת תהליכים דיגיטלים רחבי-היקף.
  • מנוע ההנגשה של NAGIX הוא החזק והמתקדם מסוגו.
  • הפתרון של קונסיסט מגיע עם מעטפת שלמה של תמיכה – מיישמים, מפתחים ואנשי תמיכה טכנית המספקים מענה מהיר, אישי ומקצועי לצרכי הארגון.

NAGIX הנגישה ומנגישה מיליוני מסמכים עבור הארגונים המובילים בישראל, כולל:

  • בנק הפועלים
  • בנק יהב
  • בנק מזרחי
  • פלאפון
  • מימון ישיר
  • MORE בית השקעות
  • פרטנר תקשורת
  • בנק לאומי
  • ורבים אחרים
  • עקרון ההכלה בנגישות קובע שיש לאפשר לאדם בעל מוגבלות להתנהל במרחב כמו כל אדם אחר בציבור, שאינו בעל מגבלה, כך שכל אחד ואחד יוכל להתנהל בעצמאות מוחלטת, ללא צורך לבקש סיוע מאדם אחר.
  • לדוגמה, מסעדה שהתקינה רמפה כדי לאפשר לבעלי כיסאות גלגלים לעלות לבד מיישמת את עקרון ההכלה. לעומתה, מסעדה שמציבה עובד שתפקידו להעלות במדרגות את כל מי שמתנייד בכיסא גלגלים איננה מיישמת זאת. 
  • עקרון זה חל גם על מסמכים: הנגשה אמיתית חייבת לאפשר לאדם בעל מוגבלות ראייה להאזין באופן מיידי לכל מסמך לו הוא נדרש, מבלי שיצטרך לבקש מהארגון או בית העסק לשלוח לו מסמך מונגש כזה או אחר או לסייע לו בהנגשת המסמך.
  • טכנולוגיית הנגשת המסמכים של NAGIX.UA מיישמת את עקרון ההכלה בנגישות בכל מסמך מונגש!
דילוג לתוכן